Min bloggliste

mandag 2. november 2009

Endelig litt oppdateringer..

Jeg har ikke ligget helt på latsiden. Jeg har fått scrappet litt, men vært litt opptatt med takkekort og invitasjoner til bursdagsparty for lille prinsessa :)

Jeg har blitt litt mer oppmerksom når jeg tar bilder, men har enda veldig mye å hente og ikke minst lære om lys og vinkel.

Jeg setter stor pris på kommentarer i bloggen, og ikke minst tips og innspill som hjelper meg til å gjøre mine LO'er bedre. Jeg er ikke så veldig gira på "dette suger veldig" kommentarer, siden jeg ikke synes de er så konstruktive :)

Jeg har laget et par LO'er jeg synes ble veldig søte fra Kiera første klining. Det var sikkel og sommerfugler i hele rommet :)

Ellers har jeg laget en LO av første møte med oldemor.



Ellers så skjer det mye i scrappefronten.

Den 18. november skal jeg og Anna på bokslaging kurs.. dette blir kjempespennende og jeg gleder meg kjempemye.
Den 22. november skal jeg og Anna på scrappetreff her i Tønsberg med en masse damer fra scrapping.no. Veldig spennende siden vi ikke har deltatt på noe sånt før, men vi gleder oss selvsagt kjempe!!

1 kommentar:

  1. her var der mange flotte LOèr,jeg kan forstå at du har blitt bitt av denne basillen, det er knallgøy.mange flotte bilder som du bruker på LOène dine,og mange spennede oppsett:)

    SvarSlett