Min bloggliste

søndag 22. november 2009

Scrappekurs og scrappetreff..

Torsdag var jeg og Anna på kurs hvor vi lærte å dekorere bokser. Utrolig morsomt å se hvordan man setter sammen design med styr og stæsj :)





Slik så altså resultatet ut etter 3 timer med 6 bokseglade damer :)


I dag har jeg og Anna vært på scrappetreff med over 30 scrappeglade damer. Vi startet klokken 10, og reiste ikke hjem før i 18 tiden. Her var vi med på konkurranser, bingo og det meste :) Lærte mye gjorde vi også.. iallefall jeg..


Helt i slutten startet jeg på et lite kortprosjekt. Ikke helt ferdig ennå, siden stempelet ble helt feil. Iallefall så er konseptet slik at man skal dra ut kortet i midten :)


Dette kortet lærte Bjørg meg å lage. Et enkelt brett ut og opp kort, som antagelig vil ligge i endel postkasser i år :)Denne LO'en deltok jeg i konkurranse med. Det er da en liftoppgave. Måtte jo lage en LO med tuppeluras bursdag uansett :)



Denne boksen ble nesten litt kopi av den jeg laget på kurset. Litt mer julete kanskje og litt mer dekor i selve boksen. Ble egentlig mer fornøyd med denne.. Deltok i kort konkurranse med denne boksen.

Nå vant vi ingen av konkurransene. Det ble ingen avstemming, bare en generell loddtrekning.. (og likegreit er kanskje det)

I tillegg så lærte jeg en bretteteknik på en boks med innmat, så den blir det vel å teste ut til uka :)

2 kommentarer:

  1. Bokskurset var veldig, veldig gøy, jeg fikk ihvertfall ordentlig inspirasjonen igang igjen!
    Gleder meg til du skal lære meg de fine korta du lærte på treffet. ;) De er nallfine!
    Er vel ikke siste gang vi er med på sånt!

    SvarSlett
  2. WOW! De boksene var bare helt nydelige!! Tror jeg skal ta meg en tur på Panduro etter sånne bokser i kveldinga ;) Plutselig dukker det vel opp noe sånt i bloggen min også ;) Takk for inspirasjon! :)
    Klem

    SvarSlett