Min bloggliste

søndag 10. februar 2013

Mer garn og flere prosjekter!

Da er skappelprosjektene over for denne gang. Jeg har nå strikket to stk i alpakka og silke, og en i cashmere. Av en eller annen grunn så ble sistnevnte like fin :)


Perfekt som barnehagegenser er den også :)

Mitt neste prosjekt var å få bestilt opp litt mer garn så jeg kunne begynne på noe nytt. Det tok jo helt av når jeg skulle bestille fra tyrkia, og jeg endte opp med å bestille tre typer alpakkaull og virgin wool deluxe.





Jeg falt helt for mønsteret på denne bjørnelua! Jeg strikket den i 12/18mnd først, men da ble den ganske så romslig. Så vi måtte rett og slett bare strikke en til i 6/9 mnd


Og den ble meeeeget mye bedre. 



Kan jo ikke bli særlig mye mer blid enn dette da...


Og storesøster måtte prøve den andre. Litt liten til henne kanskje. Jeg har strikket en til Kiera også, men den ble også litt stor. Så vi får se om det ikke blir enda en :)



Morsdag i dag, og Kiera var i byen og tok bilde hos Tønsbergfotografen <3 <3 <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar