Min bloggliste

lørdag 26. januar 2013

Buzzador




Ja det blir jo nesten som en liten hobby det :) Jeg er da en Buzzador, som er med på å teste produkter og fortelle om disse via "jungeltelegrafen".

Ved å bli Buzzador blir du med i et stort nettverk, der oppgaven din er å være en representant for produktet du tester. Fra tid til annen vil du få tilbud om å delta i kampanjer for å teste ut saker og ting. Du velger selv dine interesser når du registrerer deg, og kan velge å si ja eller nei til kampanjer du blir tilbudt.

At du takker ja til en kampanje er ingen garanti for at du blir med, men det er lov å krysse tummarna :) Når du kommer med i kampanjen, så får du tilsendt vareprøver, hvor du tester litt selv og deler ut resten for å høre hva dine venner synes. Når kampanjen er over så må du sende inn en rapport som ligger på dine sider, og voila :)

Akkurat nå Buzzer jeg Nestle Min Frukt fra 6 mnd. En liten pakke smoothie tilsvarer en frukt, og er superenkel å ha med i stelleveska, i bilen eller hvor som helst! Eneste jeg synes er litt kjipt er at det blir litt søl om en på 6 mnd holder den alene. men det ordner vi ved å ha med skje :) Foreløpig har den falt veldig i smak hos de små! Dersom du ønsker å bli en Buzzador så er dette fult mulig! Klikk bare på Buzzador logoen på toppen, og jeg hadde satt stor pris på om du kunne lagt meg inn som referanse når du registrerte deg. Mitt brukernavn er Hilde_Elin :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar